[Zigwin] - Rekrutacja do Administracji

Rozpatrywane
111 views
Nick: Zigwin

SteamID: steamid_0980987087/

Nazwa Discord: Zigwin

Znajomość ULX(0/10): 8/10

Znajomość LUA(0/10): 4/10

Ilość godzin na serwerze (ok.): 20/30 h

Łączna ilość godzin w Gmod: 2342 h

Ile czasu możesz poświęcić na serwe?: W wakacje 5/6 godzin okres szkolny co najmniej 2 godziny

Doświadczenie w Administracji: W administracji byłem na jednym większym serwerze, oraz na wielu mniejszych. Prowadziłem kilka razy własny serwer lub pomagałem w devie.

Doświadczenie w RP: 2300 godzin w samym Gmod oraz 1000 na fivem.

Coś o sobie: Mam na imię Marcel i bardzo polubiłem ten serwer. Na co dzień uczęszczam do liceum na kierunku bio-chem i jestem raczej dobrym uczniem. Po godzinach lubię popykać w gierki fps, ukochanym rp. Moją pasją są od dziecka motocykle i aktualnie posiada swojego własnego krosa. 

​​​​​​Dlaczego akurat ty?(rozpisz się) : Zawsze staram się być bezkonfliktowy i każde powierzone zadanie wykonuję w 101%. Mam wiele ciekawych propozycji jak jeszcze ulepszyć grę na serwerze oraz chcę jeszcze bardziej udzielać się w naszym świetnym community.

Co możesz wnieść do administracji?: Oczywiście świeżość, mam w głowie ciekawe pomysły na lepszą grę dla wszystkich na serwerze. Myślę, że moje cechy charakteru jak bezkonfliktowość ale zarazem nie danie sobie wejść na głowę przydadzą się w administracji.

​​Wyjaśnij skróty:
- RDM:
Random Deathmatch - Zabijanie losowo bez podstaw RP.
- RDA: Random Arrest - Aresztowanie losowo bez podstaw RP.
- FailRP: Błędne odgrywanie roleplay'u. (np: ucieczka gdy ktoś celuje ci w plecy a ty nie masz broni)
- FearRP: Najprościej mówiąc strach przed śmiercią.
- Metagaming: Stosowanie wiedzy ooc w ic.
- Powergaming: Wymuszanie akcji RP na drugiej postaci. (np: /me uderza z pięści tak mocno, że traci przytomność)

Jestem na tak,
Plusy:
- wiek,
- optymalna wartość w znajomości ULX,
- czas w GM,
- z opisu wynika, że jesteś ambitny,
- staż na serwerze

Uwagi: